mandag 23. mars 2009

Virusa...











Dei herjar med meg og mora mi, på ulikt vis,desse virusa. Eg er heldigvis ikkje isolert....forstår godt at ho blir forarga......Dagen i dag smilte vårsmilet ute. Inne her grylte eg som ei løve frå tid til anna....Det er veldig lenge sidan eg har vore sjuk... Faktisk godt å la kroppen skulle ta det med ro.. Der gjer eg ikkje alltid nemleg..........Mange gode timar med og utan søvn i senga.Seinare har eg svinga strykejernet, på klær som skal få vera med meg.......Det likar eg. Spreide dei utover ei stor seng... lage kombinasjonar, smykker, sjal, sko.... Men eg skal ha plass heim att og.... Skal tru kva eg kjem att med? Eg likar ikkje suvenir. Eg vil ha noko spesielt. Veit dei har Jadestein i Korea. Det blir nok noko å smykka meg og andre med er eg ganske sikker på. Gler meg til å fotografere! Må ha med ei ekstra minnebrikke med stoor kapasitet. Eg er svært glad i å fotografere. Ein av mine måtar å skape på. Det, klær,og blomster, då er eg lukkeleg.Ja mykje meir og... Mennesker. Ærlege, modige, som vågar sleppe innsida ut. ikkje vera perfekte, men visa følelsar. Det er viktig å vise følelsar. Eg har tenkt mykje på det å vera ein sterk personlighet i dei siste vekene."du er ein sterk personlighet" Eg pleier vera kjapp. Ikkje denne gongen. Kva låg i dette? Positivt eller negativt lada? Eg valde det første.Har undra meg og utfordra andre på tema. "Skulle gjerne vore litt meir som deg....våga sei frå..... me veit kvar me har deg!" Takk til ein god støttespelar.Ein får seg nokre nasestyvarar innimellom, men eg kan ikkje la vera å meina noko av den grunn.... Eg kjenner eg vert meir og meir vaksen, men slik trur eg eg alltid har vore. Visst og sagt kva eg meiner.Det er visst skremmande for enkelte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar