onsdag 18. april 2012

Fantastisk materiale!

Det er ikkje noko som gir meg meir ro og begeistring som ein vårdag i hagen min Hagen ligg i kanten av utmarka. Fuglane arbeider ivrige med sitt .. og let høyra frå seg..
Eg er glad i å arbeida med bjørk. Dette vart dagens resultat. Eigentleg likar eg ikkje kunstige blomster. Likevel må eg innrømma at dei no er så nært opp til det ekte at eg kan av og ta dei inn mellom det levande materialet. Dette skal eg bruka i arbeidet mitt. Då kan det vera greit at dei ikkje må vatnast. Så byter eg dei ut innimellom...gjerne med levande blomster... i små reagensrør for eit øyeblikk..



Rykande fersk bjørk og krans..



Trudde ikkje nokon brukte lysmansjettar lenger...
desse er nyleg kjøpte til dette formålet..

Her er dei kome på plass.


Ikkje heilt fornøygd. Skal ta att dei nederste. Litt for mykje ring.



Men fint ?


1 kommentar:

  1. Fint som alltid!! No må eg visst ut å plukke bjørk ser eg!

    SvarSlett