lørdag 28. mars 2009

Aktiv dag!


Som om det var uvanleg! Nei, men ikkje alltid lenger, som før, men oftast enno.... Min kjære mann er forsiktig av seg, men han har nevnt noko slikt som at eg er ikkje heilt ung lenger, når eg har klaga på at eg er trøytt! Han har rett, men det må nok ta mykje lenger tid før eg innser det.... Det kjem snikande, skal eg fortelja deg som enno ikkje veit.. "Litt på litt" som mi glade bosniske veninne seier..... Før klokka var 11 i dag lukta det sjokoladekake her i heimen....Og som du kan sjå, er reiret på plass, tradisjonen tru.... Eg er glad i, og har tru på tradisjonar. Kvardag og helg. Me treng det. Me lurar berre oss sjølv om me ikkje bryr oss med det. Gå ut av tredemølla. Inn i dagar med anna innhald. Dagar med høgtid, fest, eller berre vanleg søndag. Duk, lys, blomster. Litt annleis. Litt finare. Ikkje for det, har sansen for det heile veka og, men det skal vera forskjel. Eg har mala eit stygt gamalt kontorskap. Lakkmaling.Svart. Knalltøfft. Eg er veldig glad i svart. Kommoden er alt kome i bruk. Badet til mor mi på sjheimen du veit, på hybelen ho har der. Eller hola vår. Ja, den er vår. Ber preg av at folk lever der. Med balkong, sol heile dagen" Luksus.
To graver er stellt i dag og . Godt å vera på gravene.
Spontant hadde me "earth hour" her og i kveld. Me kan alle gjera vårt. Me må det!Det vart ein herleg kveld,med stillhet, prat og høgtlesing Tema :sorga når ungane flyttar ut. Kvifor er det så få som snakkar om den?Til alt overmål var det ein far somskreiv og illustrerte boka som var omtala i bladet "Det gode liv" Anbefalar det bladet!
No har eg ein time mindre å sova på,for i natt går me over til sommartid att ,men det får gå sin skeive gang. Søv middag i morgon heller.... det likar eg!!!! Sommartid er og ein god ting! God natt alle mine vener!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar